Umów wideorozmowę z pracownikiem Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) z certyfikowanym tłumaczem polskiego języka migowego

Jak umówić wideorozmowę:

> Wybierz wideorozmowę
i rodzaj sprawy
> Wybierz termin
i wypełnij formularz
> Podaj adres e-mail
wyślemy link do rozmowy

Deklaracja dostępności aplikacji "Umów wideorozmowę"

Jesteśmy świadomi tego, że dostępność jest procesem, nad którym pracujemy każdego dnia.

Ministerstwo Finansów (Ministerstwo) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji "Umów wideorozmowę"

Data publikacji aplikacji: 2025-03-06

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-06

Stan dostępności cyfrowej

Ta aplikacja jest zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Deklarację sporządzono dnia: 2025-03-06.

Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-03-06.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Wytyczne dla dostępności treści internetowych (WCAG) 2.1 oraz Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej (docx, 0,12MB). Wyniki oceny są dostępne w raporcie z badania (plik PDF, 412 KB).

Skróty klawiszowe

W aplikacji można używać standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie pytania, uwagi lub problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji możesz zgłosić do Zespołu KAS na adres: info.wideorozmowa@mf.gov.pl.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • w tytule wiadomości "Deklaracja dostępności",
  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub emailem do Zespołu KAS na adres:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej gmachu Ministerstwa Finansów znajdziesz na stronie internetowej Ministerstwa w zakładce Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo (strona otwiera się w nowym oknie).

Informacje dotyczące dostępności architektonicznej siedzib jednostek Krajowej Administracji Skarbowej znajdziesz na stronach tych jednostek w zakładce: Załatwianie spraw / Dostępność. Przejdź do wykazu stron internetowych jednostek KAS (strona otwiera się w nowym oknie).

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W związku z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2023 r. poz. 20) Ministerstwo rozszerzyło w tym zakresie katalog usług, które umożliwiają osobom niesłyszącym lub słabo słyszącym możliwość skontaktowania się z urzędem. Więcej informacji na temat można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa w zakładce Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących (strona otwiera się w nowym oknie).